SKARGI, WNIOSKI ORAZ PETYCJE
Skargi i wnioski składa się w formie pisemnej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej (na adres e-mailowy: sekretariat@wimbp.gorzow.pl), a także ustnie do protokołu. Skargi i wnioski wnoszone ustnie przyjmuje Dyrektor, a wypadku jego nieobecności Zastępca Dyrektora w siedzibie Dyrekcji WiMBP przy ul. Sikorskiego 107 w środy w godzinach od 09.00 do 11.00.
Skarga lub wniosek zawierać powinna imię i nazwisko oraz adres do korespondencji lub adres poczty elektronicznej osoby wnoszącej skargę lub wniosek.
Skargi lub wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pozostawia się bez rozpoznania.
W załączeniu są do zapoznania się„ Regulamin organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w WiMBP im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wielkopolskim” oraz klauzula informacyjna do regulaminu.
Petycje składa się w formie pisemnej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej (na adres e-mailowy: sekretariat@wimbp.gorzow.pl).
Petycja zawierać powinna oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję, wskazanie miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję oraz adresu do korespondencji, oznaczenie adresata petycji, wskazanie przedmiotu petycji.
W załączeniu są do zapoznania się „Regulamin składania i rozpatrywania petycji oraz sposobu postępowania Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wielkopolskim w sprawach dotyczących petycji” oraz klauzula informacyjna do regulaminu.
Petycje - klauzula informacyjna.pdf