PRZETARGI
Zapytanie ofertowe, dotyczące prowadzenia nadzoru inwestorskiego
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2013
Dotyczy: prowadzenia nadzoru inwestorskiego (zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych)
Nasz znak: A-30/2/13 Data: 15.03.2013
I.ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.
Ul. Sikorskiego 107
66-400 Gorzów Wlkp.
NIP 599-10-79-576
II.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Nadzór inwestorski nad realizacją projektu „Gorzów Wlkp., secesyjna willa – biblioteka (1903r.) : remont konserwatorski : Etap 1 zadanie 1 : remont dach i poddasza .
Willa wpisana do rejestru zabytków pod nr KOK – I 333 / 89 z dnia 19. 09. 1989 r.
2. Przygotowanie SIWZ łącznie ze specyfikacjami technicznymi, kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót oraz wzorem umowy dla Wykonawcy.
III. OBOWIĄZKI INSPEKTORA :
1. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę i zasadami wiedzy technicznej.
2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych i prac konserwatorskich ulegających zakryciu lub zanikających.
3. Uczestniczenie w odbiorach technicznych.
4. Potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia wad.
5. Kontrolowanie rozliczeń budowy.
6. Wydawanie kierownikowi robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń , wykonania prób i badań , także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawiania ekspertyz konserwatorskich dotyczących prowadzonych robót budowlanych lub prac konserwatorskich, dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; żądanie dokonania poprawek bądź ponownego wykonania robót wadliwie wykonanych.
7. Wstrzymanie dalszych robót budowlanych lub prac konserwatorskich w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie lub spowodować niezgodności z projektem budowlanym lub pozwoleniem na budowę
8. Wykonywanie czynności wynikających z przepisów art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zmian.).
IV.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Do 31.10. 2013 roku.
V.WYMAGANE DOKUMENTY :
1. Poświadczenie, że Wykonawca ma uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania .
2. Poświadczenie, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie nadzorowali roboty budowlane lub konserwatorskie w obiektach kubaturowych o wartości zadania nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.
3. Poświadczenie, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważne), która wpisana jest na listę członków właściwej izby członków samorządu zawodowego oraz posiada kwalifikacje określone w § 24 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich , robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (D.U. 2011 nr 165 poz. 987).
Zgodnie z § 9 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w miejsce poświadczeń można składać dotychczas obowiązujące rodzaje dokumentów.
VI.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres monika@wimbp.gorzow.pl lub faksem na numer 095 727 80 40 lub złożona w formie pisemnej w Sekretariacie WiMBP ( wejście od ul Kos. Gdyńskich) II piętro pokój 202
do dnia 19.03.2013 r. godz. 12:00.
2. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie www.bip.wimbp.gorzow.pl
VII.OCENA OFERT
1. Kryterium wyboru 100% cena brutto za oferowaną usługę.
VIII.INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów za pośrednictwem strony internetowej http.bip.wimbp.gorzow.pl W celu realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela pani Monika Szadkowska-Konwa, Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego WiMBP w Gorzowie Wlkp. tel 95 727 70 63 lub e-mail: monika@wimbp.gorzow.pl
Zapytanie ofertowe 1_2013 do pobrania (PDF)