PRZETARGI


Zapytanie ofertowe, dotyczące prowadzenia nadzoru inwestorskiego

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2013

 

 

Dotyczy: prowadzenia nadzoru inwestorskiego (zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych)

 

Nasz znak: A-30/2/13 Data: 15.03.2013

 

I.ZAMAWIAJĄCY

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.

Ul. Sikorskiego 107

66-400 Gorzów Wlkp.

NIP 599-10-79-576

II.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.Nadzór inwestorski nad realizacją projektu „Gorzów Wlkp., secesyjna willa – biblioteka (1903r.) : remont konserwatorski : Etap 1 zadanie 1 : remont dach i poddasza .

Willa wpisana do rejestru zabytków pod nr KOK – I 333 / 89 z dnia 19. 09. 1989 r.

2. Przygotowanie SIWZ łącznie ze specyfikacjami technicznymi, kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót oraz wzorem umowy dla Wykonawcy.

III. OBOWIĄZKI INSPEKTORA :

1. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę i zasadami wiedzy technicznej.

2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych i prac konserwatorskich ulegających zakryciu lub zanikających.

3. Uczestniczenie w odbiorach technicznych.

4. Potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia wad.

5. Kontrolowanie rozliczeń budowy.

6. Wydawanie kierownikowi robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń , wykonania prób i badań , także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawiania ekspertyz konserwatorskich dotyczących prowadzonych robót budowlanych lub prac konserwatorskich, dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; żądanie dokonania poprawek bądź ponownego wykonania robót wadliwie wykonanych.

7. Wstrzymanie dalszych robót budowlanych lub prac konserwatorskich w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie lub spowodować niezgodności z projektem budowlanym lub pozwoleniem na budowę

8. Wykonywanie czynności wynikających z przepisów art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zmian.).

IV.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Do 31.10. 2013 roku.

V.WYMAGANE DOKUMENTY :

1. Poświadczenie, że Wykonawca ma uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania .

2. Poświadczenie, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie nadzorowali roboty budowlane lub konserwatorskie w obiektach kubaturowych o wartości zadania nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.

3. Poświadczenie, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważne), która wpisana jest na listę członków właściwej izby członków samorządu zawodowego oraz posiada kwalifikacje określone w § 24 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich , robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (D.U. 2011 nr 165 poz. 987).

Zgodnie z § 9 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w miejsce poświadczeń można składać dotychczas obowiązujące rodzaje dokumentów.

VI.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres monika@wimbp.gorzow.pl lub faksem na numer 095 727 80 40 lub złożona w formie pisemnej w Sekretariacie WiMBP ( wejście od ul Kos. Gdyńskich) II piętro pokój 202

do dnia 19.03.2013 r. godz. 12:00.

2. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie www.bip.wimbp.gorzow.pl

VII.OCENA OFERT

1. Kryterium wyboru 100% cena brutto za oferowaną usługę.

VIII.INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów za pośrednictwem strony internetowej http.bip.wimbp.gorzow.pl W celu realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela pani Monika Szadkowska-Konwa, Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego WiMBP w Gorzowie Wlkp. tel 95 727 70 63 lub e-mail: monika@wimbp.gorzow.pl

 

Zapytanie ofertowe 1_2013 do pobrania (PDF)

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF)

2013-03-15
Ostatnia zmiana: 2013-03-20