PRZETARGI
Zapytanie ofertowe dotyczące pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego
Zapytanie ofertowe dotyczące pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu „Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.”
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2017
Dotyczy: realizacji projektu: „Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2014-2020. Oś priorytetowa 2 „Rozwój cyfrowy” Działanie 2.1 ”Rozwój społeczeństwa informacyjnego”. Część 5: Nadzór inwestorski.
Postępowanie w formie zapytania ofertowego prowadzone jest w oparciu o art. 6a ustawy prawo zamówień publicznych – (Dz. U. 2015 poz. 2164 z późn. zm.) jako integralna część zamówienia publicznego na „Rozbudowę usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. o wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Nasz znak: A-30/7/17 Data: 18.04.2017 r.
I. ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.
ul. Sikorskiego 107
66-400 Gorzów Wlkp.
NIP 599-10-79-576 REGON 211188500
Tel./fax 95 727 80 40
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nadzór inwestorski nad realizacją Projektu: „Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.”
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2014-2020.
Część 6: Budowa przyłącza światłowodowego do realizacji e-usług.
Część 7: Wykonanie instalacji chłodniczo-wentylacyjnej serwerowni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW NADZORU INWESTORSKIEGO
- Reprezentowanie Zamawiającego w realizacji przedmiotu zamówienia przez sprawowanie kontroli zgodności jego realizacji z projektem, wszelkimi pozwoleniami i zgodami oraz zasadami wiedzy technicznej.
- Współpraca przy przygotowywaniu materiałów z postępowań o zamówienie związanych z realizacją projektu. Uczestnictwo w pracach komisji przetargowej.
- Akceptowanie, opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowych dotyczących realizacji projektu w zakresie budowy przyłącza światłowodowego i wykonania instalacji chłodniczo-wentylacyjnej; przedkładanie Zamawiającemu do akceptacji i zapłaty.
- Sporządzanie sprawozdań okresowych z wykonanych prac do akceptacji Zamawiającego.
Sprawdzanie i odbiór robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego.
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności z wymogami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 290). - Nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad pracami ogólnobudowlanymi, budowlanymi specjalności sanitarnej, telekomunikacyjnej.
- Wnioskowanie w sprawie ewentualnych zmian w dokumentacji projektowej, przeprowadzania badań technicznych i sprawdzeń.
- Bieżąca kontrola postępu prac.
- Inne wynikające z przebiegu prowadzonych inwestycji.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od dnia podpisania umowy do czasu zakończenia realizacji obu zadań.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie:
1.1. że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23; ust. 5-12 ustawy Prawo zamówień publicznych;
1.2. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
1.3. posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
a. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie nadzorował realizację min. 2 zadań (dla każdej części) będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego - należy dołączyć do oferty wykaz realizacji,
b. że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, uprawnienia budowlane specjalności sanitarnej oraz uprawnienia budowlane specjalności konstrukcyjno-budowlanej , które są wpisane na listę członków właściwej izby członków samorządu zawodowego- należy dołączyć do oferty wykaz osób które będą sprawowały nadzór nad realizacją zadań wraz z kserokopiami uprawnień.
1.4. Posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 – do oferty należy dołączyć kserokopię polisy.
2. Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym- załącznik nr 2
3. Oferta cenowa – załącznik nr 1
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru z którąkolwiek wyżej wymienionych funkcji:
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres monika@wimbp.gorzow.pl lub faksem na numer 95 727 80 40 lub złożona w formie pisemnej w Sekretariacie WiMBP (wejście od ul. Kos. Gdyńskich) II piętro pokój nr 202 do dnia 25.04.2017 r. do godz. 10:00.
2. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie http://bip.wimbp.gorzow.pl i http://bazakonkurencyjności.gov.pl
VI. OCENA OFERT
1. Kryterium wyboru –
100% cena brutto za oferowana usługę
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów za pośrednictwem strony internetowej http://bip.wimbp.gorzow.pl
W celu realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela pani Monika Szadkowska-Konwa, Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego WiMBP w Gorzowie Wlkp. tel. 95 727 70 63; 503 192 962 lub e-mail monika@wimbp.gorzow.pl