PRZETARGI


INFORMACJA O OTWARCIU OFERT

INFORMACJA O OTWARCIU OFERT

 

Nasz znak: A-30/2/2017                                                                                                                                             Data: 28.04.2017 r.

 

 

Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na „Rozbudowę usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.”

Część 1: Zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia informatycznego do Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im.  Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.

 

Na ogłoszone w dniu 28.02.2017 r. i opublikowanie w dniu 02.03.2017 w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej pod numerem 78190-2017 postępowanie na „Rozbudowę usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.” Część 1: Zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia informatycznego do Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. w ustalonym przez Zamawiającego terminie została złożona jedna oferta.  

 

1. Zamawiający przeznaczył na realizację powyższego zamówienia kwotę 534.000,00 PLN netto – tj. 127.907,26 euro.

 

2. W ustalonym przez Zamawiającego terminie ofertę na część 1 przedmiotu zamówienia tj. Zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia informatycznego złożyła firma:

 

NOVICOM Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa

ul. Konwaliowa 7

03-194 Warszawa

Cena ofertowa 654237,00 PLN brutto

 

Gwarancja:

  • Dla serwerów i obu macierzy - 60 miesięcy
  • Dla komputerów                     - 60 miesięcy

Wielkość pamięci dyskowej

  • Dla serwerów                         - 340 GB
  • Dla komputerów AiO             - 256 GB

Termin realizacji zamówienia - 14 dni od dnia podpisania umowy

 

e-sprzet.jpg

2017-05-02
Monika Szadkowska-Konwa

Ostatnia zmiana: 2017-05-02