PRZETARGI
INFORMACJA O OTWARCIU OFERT
INFORMACJA O OTWARCIU OFERT
Nasz znak: A-30/2/2017 Data: 28.04.2017 r.
Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na „Rozbudowę usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.”
Część 1: Zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia informatycznego do Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.
Na ogłoszone w dniu 28.02.2017 r. i opublikowanie w dniu 02.03.2017 w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej pod numerem 78190-2017 postępowanie na „Rozbudowę usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.” Część 1: Zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia informatycznego do Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. w ustalonym przez Zamawiającego terminie została złożona jedna oferta.
1. Zamawiający przeznaczył na realizację powyższego zamówienia kwotę 534.000,00 PLN netto – tj. 127.907,26 euro.
2. W ustalonym przez Zamawiającego terminie ofertę na część 1 przedmiotu zamówienia tj. Zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia informatycznego złożyła firma:
NOVICOM Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa
ul. Konwaliowa 7
03-194 Warszawa
Cena ofertowa 654237,00 PLN brutto
Gwarancja:
- Dla serwerów i obu macierzy - 60 miesięcy
- Dla komputerów - 60 miesięcy
Wielkość pamięci dyskowej
- Dla serwerów - 340 GB
- Dla komputerów AiO - 256 GB
Termin realizacji zamówienia - 14 dni od dnia podpisania umowy