PRZETARGI


Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

 

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

 

I.1) Nazwa i adresy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta
5991079576
ul. Sikorskiego 107
Gorzów Wlkp.
66-400
Polska
Osoba do kontaktów: Monika Szadkowska-Konwa
Tel.: +48 957278040
E-mail: monika@wimbp.gorzow.pl

Faks: +48 957278040

Kod NUTS: PL431

Adresy internetowe:

Główny adres: www.wimbp.gorzow.pl

I.2) Wspólne zamówienie

I.3) Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.wimbp.gorzow.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej

Inny rodzaj: samorządowa instytucja kultury

I.5) Główny przedmiot działalności

Rekreacja, kultura i religia

 

Sekcja II: Przedmiot

 

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:

Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp." Zakup i wdrożenie e-usług.

Numer referencyjny: A-30/10/2017

II.1.2) Główny kod CPV

92500000

II.1.3) Rodzaj zamówienia

Usługi

II.1.4) Krótki opis:

„Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.”. Zakup i wdrożenie e-usług: Część 8: Wirtualny spacer; Część 9: Dostawa kamery do e-transmisji; Część 10: Modernizacja strony www.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

Wartość bez VAT: 64 000.00 PLN

II.1.6) Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:

Zakup i wdrożenie e-usług: Wirtualny spacer po bibliotece

Część nr: 8

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV

79822500

II.2.3) Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL431

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 107.

II.2.4) Opis zamówienia:

Zakup i wdrożenie e-usług: Wirtualny spacer po bibliotece- zgodnie z załącznikiem nr 1 a do SIWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

Wartość bez VAT: 25 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 60

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu: RPLB 02.01.01-08-0018/15-00.

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:

Zakup i wdrożenie e-usług: Dostawa kamery do e-transmisji

Część nr: 9

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV

64224000

II.2.3) Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL431

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 107.

II.2.4) Opis zamówienia:

Zakup i wdrożenie e-usług: Dostawa kamery do e-transmisji- zgodnie z załącznikiem nr 1b.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

Wartość bez VAT: 19 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 60

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu: RPLB 02.01.01-08-0018/15-00.

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:

Zakup i wdrożenie e-usług: Modernizacja strony www

Część nr: 10

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV

72413000

II.2.3) Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL431

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 107.

II.2.4) Opis zamówienia:

Zakup i wdrożenie e-usług: Modernizacja strony www- zgodnie z załącznikiem nr 1c do SIWZ.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

Wartość bez VAT: 20 000.00 PLN

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 60

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11) Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak

Numer identyfikacyjny projektu: RPLB 02.01.01-08-0018/15-00.

II.2.14) Informacje dodatkowe

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

 

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie stawia warunku.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Warunek spełnia Wykonawca, który wykaże się wykonaniem co najmniej 2 usług o wartości odpowiadającej wartości niniejszej usługi dla każdej części osobno.

III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2) Warunki realizacji umowy:

III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

 

Sekcja IV: Procedura

 

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 25/07/2017

Czas lokalny: 12:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Oferta musi zachować ważność do: 25/09/2017

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert

Data: 25/07/2017

Czas lokalny: 12:15

Miejsce:

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 107 (wejście od ul. Kos. Gdyńskich)- pokój 216 II piętro.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych

Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: adres e-mail

Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17 A

Warszawa 02-676

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: adres e-mail

Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: adres e-mail
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

14/06/2017

SIWZ A-30.pdf

JEDZ.doc

2017-06-19
Monika Szadkowska-Konwa

Ostatnia zmiana: 2017-06-19