PRZETARGI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - MODYFIKACJA
Polska-Gorzów Wielkopolski: Usługi świadczone przez biblioteki i archiwa
2017/S 168-345671
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta
5991079576
ul. Sikorskiego 107
Gorzów Wlkp.
66-400
Polska
Osoba do kontaktów: Monika Szadkowska-Konwa
Tel.: +48 957278040
E-mail:
Faks: +48 957278040
Kod NUTS: PL431
Adresy internetowe:
Główny adres: www.wimbp.gorzow.pl
I.2) Wspólne zamówienie
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.wimbp.gorzow.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: samorządowa instytucja kultury
I.5) Główny przedmiot działalności
Rekreacja, kultura i religia
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.
Numer referencyjny: A-30/15/2017
II.1.2) Główny kod CPV
92510000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. Zakup i wdrożenie e-usług.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. Dostawa Infokiosku wraz z oprogramowaniem.
Część nr: 1(7)
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
30231100
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL431
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta, 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 107.
II.2.4) Opis zamówienia:
Dostawa Infokiosku wraz z oprogramowaniem: e-kiosk; stopień dojrzałości 1 (informacja).
Posadowienie Infokiosku, który będzie samoobsługowym stoiskiem punktu szeroko rozumianej informacji bibliotecznej.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 30
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
Na poprzednie ogłoszenie nie została złożona żadna oferta.
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB 02.01.01-08-0018/15.
II.2.14) Informacje dodatkowe
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. Wirtualny spacer po bibliotece
Część nr: 2(8)
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
79822500
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL431
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta; 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 107.
II.2.4) Opis zamówienia:
Wirtualny spacer po bibliotece: e-spacer. Usługa pozwoli na zrealizowanie wirtualnego spaceru po bibliotece dla wszystkich użytkowników Internetu pozwalająca na zwiedzanie budynków WiMBP oraz jej zbiorów.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 30
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W poprzednim postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB 02.01.01.-08-0018/15.
II.2.14) Informacje dodatkowe
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. Modernizacja strony www
Część nr: 3(10)
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
72413000
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL431
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta; 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 107.
II.2.4) Opis zamówienia:
Modernizacja strony www- do standardu WCAG 2.0 z uwzględnieniem poziomu AA.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 30
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
Poprzednie postępowanie zostało unieważnione.
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB 02.01.01.-08-0018/15.
II.2.14) Informacje dodatkowe
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. Prace wdrożeniowe
Część nr: 4(12)
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
64216000
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL431
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta; 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 107.
II.2.4) Opis zamówienia:
Prace wdrożeniowe- przystosowanie infrastruktury WiMBP do wprowadzenia innowacyjnej formy udostępniania zbiorów: e-usług.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 30
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB 02.01.01.-08-0018/15.
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
Procedura przyspieszona
Uzasadnienie:
Na podstawie art. 43 ust. 2b ustawy Pzp.
Skrócenie terminu składania ofert pozwoli Zamawiającemu na zrealizowanie przedmiotowego projektu, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zgodnie z podpisana umową tj. do końca listopada 2017 roku.
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 15/09/2017
Czas lokalny: 13:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 15/09/2017
Czas lokalny: 13:15
Miejsce:
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta ul. Sikorskiego 107 (wejście od ul. Kos. Gdyńskich) II piętro pokój 216.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail:
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail:
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail:
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
31/08/2017
Standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (doc)
Odpowiedzi:
Modyfikacja SIWZ:
Dz.U./S S174
12/09/2017
357027-2017-PL
- - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
1 / 5
12/09/2017S174
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 5
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:357027-2017:TEXT:PL:HTML
Polska-Gorzów Wielkopolski: Usługi świadczone przez biblioteki i archiwa
2017/S 174-357027
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Usługi
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2017/S 168-345671)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)
Nazwa i adresy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta5991079576ul. Sikorskiego 107Gorzów Wielkopolski66-400PolskaOsoba do kontaktów: Monika Szadkowska-KonwaTel.: +48 957278040E-mail: Faks: +48 957278040Kod NUTS: PL431
Adresy internetowe:
Główny adres: www.wimbp.gorzow.pl
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta wGorzowie Wlkp.
Numer referencyjny: A-30/15/2017
II.1.2)
Główny kod CPV
92510000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)
Krótki opis:
Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. Zakup i wdrożenie e-usług.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
08/09/2017
Dz.U./S S174
12/09/2017
357027-2017-PL
- - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
2 / 5
12/09/2017S174
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 5
VI.6)
Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 168-345671
Sekcja VII: Zmiany
VII.1)
Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 1(7)
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacjizamówienia.
Powinno być:
1. Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia-
Cena – waga 60 %
Termin realizacji- 40 %.
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 2(8)
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacjizamówienia.
Powinno być:
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia-
Cena – waga 60 %
Termin realizacji- 40 %.
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 3(10)
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia-.
Powinno być:
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia-
Cena – waga 60 %
Termin realizacji- 40 %.
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: 4(12)
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia-.
Powinno być:
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia-
Cena – waga 60 %
Termin realizacji- 40 %.
Numer sekcji: II.2.6
Część nr: 1(7)
Dz.U./S S174
12/09/2017
357027-2017-PL
- - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
3 / 5
12/09/2017S174
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 5
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Szacunkowa wartość zamówienia
Zamiast:
Brak.
Powinno być:
20 000 PLN.
Numer sekcji: II.2.6
Część nr: 2(8)
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Szacunkowa wartość zamówienia
Zamiast:
Brak.
Powinno być:
20 000 PLN.
Numer sekcji: II.2.6
Część nr: 3(10)
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Szacunkowa wartość zamówienia
Zamiast:
Brak.
Powinno być:
40 000 PLN.
Numer sekcji: II.2.6
Część nr: 4(12)
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Szacunkowa wartość zamówienia
Zamiast:
Brak.
Powinno być:
Dla załącznika 1d/1 – 50 000 PLN
dla załącznika 1d/2 – 20 000 PLN.
Numer sekcji: III.1.1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolności do prowadzenia działalności
Zamiast:
Brak informacji.
Powinno być:
Zamawiający nie stawia warunku.
Numer sekcji: III.1.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamiast:
Brak informacji.
Powinno być:
Zamawiający wymaga potwierdzenia, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – polisa od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia w wysokości 500 000 PLN.
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
Brak informacji.
Dz.U./S S174
12/09/2017
357027-2017-PL
- - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
4 / 5
12/09/2017S174
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 5
Powinno być:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże wykonaniem lub wykonywaniem dla:
Dla części 7- dostaw/y i montażu minimum 1 urządzenia spełniającego funkcję samoobsługowego stoiska informacyjnego wraz z oprogramowaniem do obiektu użyteczności publicznej o przepływie średnio 30.000 osób rocznie;
Dla części 8 i 10 – wykonaniem/wykonywaniem co najmniej dwóch usług stanowiących przedmiot zamówienia,każda o wartości odpowiadającej wartości niniejszej usługi;
Dla części 12- minimum jedna usługa polegająca na wdrożeniu/wdrażaniu e-usług w obiektach użyteczności publicznej o wartości zamówienia odpowiadającej wartości niniejszego przedmiotu zamówienia;
wykaz dostawy/usługi wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o wartości odpowiadającej wartości niniejszej dostawy/usługi, każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym, dowodami o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 15/09/2017
Czas lokalny 13:00.
Powinno być:
25/09/2017
Czas lokalny 13:00.
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 15/09/2017
Czas lokalny 13:15
Miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta ul. Sikorskiego 107 (wejście od ul.Kos. Gdyńskich) II piętro pokój 216.
Powinno być:
Data: 25/09/2017
Czas lokalny 13:15
Miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta ul. Sikorskiego 107 (wejście od ul.Kos. Gdyńskich) II piętro pokój 216.
VII.2)
Inne dodatkowe informacje:
1. Cena -waga kryterium 60 % – obliczana wg wzoru C= Cena najtańszej oferty/cenę badanej oferty x 60 %
Termin realizacji – waga kryterium 40 %- obliczana 30 dni- 40 %
Dz.U./S S174
12/09/2017
357027-2017-PL
- - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
5 / 5
12/09/2017S174
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 5
31 dni i więcej – 0 %
2. Wadium -
dla części 1(7) – 200 PLN
dla części 2(8) – 200 PLN
dla części 3(10)- 400 PLN
dla części 4 (12)-
załącznik 1d/1-500 PLN
załącznik 1d/2-200 PLN
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wkluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust.1 pkt. 1,5-8 ustawy Pzp.
Modyfikacja ogłoszenia: