PRZETARGI
INFORMACJA O OTWARCIU OFERT
INFORMACJA O OTWARCIU OFERT
Nasz znak: A-30/15/2017 Data: 25.09.2017 r.
Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na „Rozbudowę usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.”
Zakup i wdrożenie e-usług:
Część 7: Dostawa Infokiosku wraz z programowaniem
Część 8: Wirtualny spacer po bibliotece
Część 10: Modernizacja strony www
Część 12: Prace wdrożeniowe.
Na ogłoszone w dniu 31.08.2017 r. i opublikowanie w dniu 02.09.2017 w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej pod numerem 2017/S 168-345671 postępowanie na „Rozbudowę usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.” Zakup i wdrożenie e-usług, w ustalonym przez Zamawiającego terminie wpłynęły ofert na poszczególne części zamówienia:
Na część 7-Dostawa Infoiosku wraz z oprogramowaniem została złożona 1 oferta
NOVICOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Ul. Świderska 114G
03-128 Warszawa
Cena ofertowa 26.039,36 brutto
Termin realizacji 30 dni
Na część 8- Wirtualny spacer po bibliotece -została złożona jedna oferta
Enigma System Ochrony Informacji Sp. z o.o.
Ul. Jutrzenki 116
02-230 Warszawa
Cena ofertowa -49.200,00
Termin realizacji – 30 dni
Na część 10- Modernizacja strony www-zostały złożone 2 oferty
1. Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej
„ZETO” Spółka z o.o.
Ul. Diamentowa 2
20-447 Lublin
Cena ofertowa – 9.225,00
Termin realizacji – 30 dni
2. SYNTECO sp. z o.o.
Ul. Gdańska 7
70-660 Szczecin
Cena ofertowa 22.755,00
Termin realizacji – 30 dni
Na część 12 (załącznik 1d/1) Prace wdrożeniowe - została złożona jedna oferta
NOVICOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Ul. Świderska 114G
03-128 Warszawa
Cena ofertowa 60.639,98 brutto
Termin realizacji 30 dni
Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający przeznaczył:
Część 7: 20.000,00 PLN netto tj. 4.790,53 euro
Część 8: 20.000,00 PLN netto tj. 4.790,53 euro
Część 10: 40.000,00 PLN netto tj. 9.581,07 euro
Część 12 ( dla załącznika 1d/1) 50.000,00 PLN netto tj. 11.976,33 euro
W Części 12 (dla załącznika 1d/2) postępowania na Zakup i wdrożenie e-usług: Prace wdrożeniowe, Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art.93 ust 1 pkt. 1- w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.