PRZETARGI


INFORMACJA O OTWARCIU OFERT

INFORMACJA O OTWARCIU OFERT

 

 

 

Nasz znak: A-30/15/2017                                                                                                                                              Data: 25.09.2017 r.

 

 

Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na „Rozbudowę usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.” 

Zakup i wdrożenie e-usług:

Część 7: Dostawa Infokiosku wraz z programowaniem

Część 8: Wirtualny spacer po bibliotece

Część 10: Modernizacja strony www

Część 12: Prace wdrożeniowe.

 

Na ogłoszone w dniu 31.08.2017 r. i opublikowanie w dniu 02.09.2017 w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej pod numerem 2017/S 168-345671 postępowanie na „Rozbudowę usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.” Zakup i wdrożenie e-usług, w ustalonym przez Zamawiającego terminie wpłynęły ofert na poszczególne części zamówienia:

 

Na część 7-Dostawa Infoiosku wraz z oprogramowaniem została złożona 1 oferta

NOVICOM  Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

Ul. Świderska 114G

03-128 Warszawa

Cena ofertowa 26.039,36 brutto

Termin realizacji  30 dni

 

Na część 8- Wirtualny spacer po bibliotece -została złożona jedna oferta

Enigma System Ochrony Informacji Sp. z o.o.

Ul. Jutrzenki 116

02-230 Warszawa

Cena ofertowa -49.200,00

Termin realizacji – 30 dni

 

Na część 10-  Modernizacja strony www-zostały złożone 2 oferty

1. Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej

„ZETO” Spółka z o.o.

Ul. Diamentowa 2

20-447 Lublin

Cena ofertowa – 9.225,00

Termin realizacji – 30 dni

 

2. SYNTECO sp. z o.o.

Ul. Gdańska 7

70-660 Szczecin

Cena ofertowa 22.755,00

Termin realizacji – 30 dni

 

Na część 12 (załącznik 1d/1) Prace wdrożeniowe - została złożona jedna oferta

NOVICOM  Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

Ul. Świderska 114G

03-128 Warszawa

Cena ofertowa 60.639,98 brutto

Termin realizacji  30 dni

 

Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający przeznaczył:

Część 7:                                          20.000,00 PLN netto     tj.   4.790,53 euro

Część 8:                                          20.000,00 PLN netto     tj.   4.790,53 euro

Część 10:                                        40.000,00 PLN netto     tj.   9.581,07 euro

Część 12 ( dla załącznika 1d/1)   50.000,00 PLN netto     tj. 11.976,33 euro

 

W Części 12 (dla załącznika 1d/2) postępowania na Zakup i wdrożenie e-usług: Prace wdrożeniowe, Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art.93 ust 1 pkt. 1- w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

Informacja.pdf

2017-09-26
Monika Szadkowska-Konwa

Ostatnia zmiana: 2017-09-26