PRZETARGI


Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi

 

Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta

5991079576

ul. Sikorskiego 107

Gorzów Wlkp. 66-400

Polska

Osoba do kontaktów: Monika Szadkowska-Konwa

Tel.: +48 957278040

E-mail: monika@wimbp.gorzow.pl

Faks: +48 957278040

Kod NUTS: PL431
Adresy internetowe:
Główny adres: www.wimbp.gorzow.pl

I.2) Wspólne zamówienie
I.3) Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.wimbp.gorzow.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: samorządowa instytucja kultury
I.5) Główny przedmiot działalności
Rekreacja, kultura i religia

 

Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp.
Numer referencyjny: A-30/9/2017
II.1.2) Główny kod CPV
64216100
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:

Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. Część 3: Zakup i wdrożenie e-usług: e- wyszukiwarka; Część 7:Zakup niezbędnego sprzętu i oprogramowania oraz Zakup i wdrożenie e-usług: Infokiosk i e-kiosk.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 70 000.00 PLN
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:

Zakup i wdrożenie e-usług: e-wyszukiwarka
Część nr: 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
92510000
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Kod NUTS: PL431
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 107
II.2.4) Opis zamówienia:
Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. Zakup i wdrożenie e-usług: e-wyszukiwarka - regionalna wyszukiwarka multimedialna działająca zgodnie z protokołem Z39.50- stopień dojrzałości 3 (podwójna interakcja)
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 50 000.00 PLN
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 60
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB 02.01.01-08-0018/15-00
II.2.14) Informacje dodatkowe
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:

zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia informatycznego oraz Zakup i wdrożenie e-usług: Infokiosk i e-kiosk.
Część nr: 7
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
30231100
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL431
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta ul. Sikorskiego 107; 66-400 Gorzów Wlkp.
II.2.4) Opis zamówienia:
Rozbudowa usług elektronicznych Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp. Zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia informatycznego oraz Zakup i wdrożenie e-usług: Infokiosk i e- kiosk- posadowienie Infokiosku w nowym budynku Biblioteki, który będzie samoobsługowym stoiskiem szeroko rozumianej informacji bibliotecznej. Stopień dojrzałości 1 (informacja)
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 20 000.00 PLN
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 60
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLB 02.01.01.-08-0018/15-00
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

 

III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie stawia warunku
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Warunek spełnia wykonawca, który wykaże się :
dla części 3: wykonaniem dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem systemu zarządzania biblioteką o łącznej liczbie licencji 50 (bez względu na liczbę dostaw)
dla część 7: dostawą min. 1 Infokiosku wraz z oprogramowaniem do obiektu użyteczności publicznej o przepływie średnio 30.000 osób rocznie
w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert , a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

 

Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury

Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 22/06/2017
Czas lokalny: 13:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 22/06/2017
Czas lokalny: 13:15
Miejsce:
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta ul. Sikorskiego 107 (wejście od ul. Kos.Gdyńskich) 66-400 Gorzów Wlkp. - pokój 216 II piętro
 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych ul. Postępu 17A

Warszawa 02-676 Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Urząd Zamówień Publicznych

ul.Postępu Warszawa 02-676 Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych

ul. Postępu 17AWarszawa

02-676 Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: owolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
12/05/2017

 

siwz.pdf

Standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówieni1.doc

Załączniki.pdf

Umowa i zalacznik.pdf

 


odpowiedź-1.pdf

odpowiedź-2.pdf

2017-05-12
Monika Szadkowska-Konwa

Ostatnia zmiana: 2017-06-14